1. Ki minősül fogyasztónak?


A törvény szerint csak magánszemélyeket (természetes személyeket) illetik meg a fogyasztói jogok, így az indokolás nélküli elállás joga is. Ha Ön a cége nevében vásárolt, a cége nevére kérte a számlát, akkor sem Önt, sem a cégét nem illetik meg a fogyasztói jogok! 

 

2. Hogyan kell összeszerelni a bútorokat?

Bútorainkhoz összeszerelési útmutatót és alkatrész listát adunk, melyeket a csomagoláson belül találhat meg.

 

3. Nem kaptam Összeszerelési Útmutatót a bútorokhoz. Hova fordulhatok segítségért?

Kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal az ugyfelszolgalat@ujbutorshop.hu email címen, akik a lehető leggyorsabban pótolják Önnek a hiányzó tájékoztatót.

 

4. Milyen anyagból készülnek a bútorok?

Egyes bútoraink tömör fából, mások bútorlapból készülnek. A magas minőségi követelményekre minden esetben nagy hangsúlyt fektettünk gyártóink kiválasztása során. Bútorlapból készült bútoraink többsége 16 mm vastagságú, ezzel is biztosítva stabilitásukat és tartósságukat.
Minden termékünk mellett feltüntetjük az anyag pontos megnevezését.

 

5. Honnan származnak a termékek?

Bútorainkat válogatott gyártóktól szállítjuk különböző európai országokból.

 

6. Mikor kapom meg a megrendelt bútorokat?

Minden esetben arra törekszünk, hogy a lehető leghamarabb teljesíteni tudjuk megrendelését. A pontos szállítási idő termékeink típusától és a raktárkészlettől függően eltérő lehet.

    • Raktáron lévő termékeinket 10 napon belül szállítjuk ki Önnek.
    • A külföldi gyártó partnereinknél készleten lévő termékeket, vagy a megrendelésre készülő termékek 5 héten belül kerülnek kiszállításra.

A termékek házhozszállításának pontos időpontjáról ügyfélszolgálati munkatársaink telefonon egyeztetnek Önnel a kiszállítás időpontja előtt legkésőbb 1 munkanappal korábban.

Rendelésének aktuális állapotát online is végig kísérheti a Fiókom menüpont alatt.

 

7. Magyarország egész területén kiszállítják a termékeket?

Igen, Magyarország egész területén kiszállítjuk a termékeket.

8. Hogyan módosíthatom a szállítási címet?

Ha módosítani szeretné a szállítási címet kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal legkésőbb a szállítás időpontját megelőző két munkanappal korábban az ugyfelszolgalat@ujbutorshop.hu email címen.

9. Meddig módosíthatom a szállítási címet?

Ha módosítani szeretné a szállítási címet kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal legkésőbb a szállítás időpontját megelőző két munkanappal korábban az ugyfelszolgalat@ujbutorshop.hu email címen

 

10. Meddig hozza el a terméket a futár? / Hol adja át a terméket a futár?

A rendelést az Ön által megadott címre kézbesítjük a járdaszegélyig, illetve addig a pontig, ameddig munkatársaink kisteherautóval el tudnak jutni és igény esetén lakásába is bevisszük a bútorokat.

 

11. Érintésmentes átadást szeretnék igényelni, mi a teendőm?

A megrendelés alkalmával kérjük, hogy írja be a „Megjegyzés a rendeléshez” nevű szövegdobozba, hogy „érintésmentes átadást kérek”. Ebben az esetben nyílt téren adjuk át megrendelését. Az érintésmentes fizetési igény esetén javasoljuk, hogy válassza a banki átutalás lehetőségét, így elkerülhető a készpénzzel, vagy banki terminállal való érintkezés.

A jótállási igény a jótállás időtartama alatt érvényesíthető, a jótállás időtartama a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint:

  1. 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
  2. 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
  3. 250 000 forint eladási ár felett három év.

 12. Mennyibe kerül a házhozszállítás?

A házhozszállítás Magyarország területén belül 500.000 Ft feletti vásárlás esetén - azaz 500.001 Ft-tól - ingyenes. 

A házhozszállítás díja Magyarország területén belül 0-500.000 Ft-ig terjedő vásárlás esetén az alábbiak szerint fizetendő: 

Szállítási terület Szállítási díj
(bruttó)
1. zóna Budapest 9.990 Ft
2. zóna 12.990 Ft
3. zóna 15.900 Ft
4. zóna 19.900 Ft
5. zóna 29.000 Ft

 

Zónák:

1. zóna: Budapest

2. zóna irányítószámai:
20*, 21*, 22*, 23*, 24*, 25*, 261*, 262*, 263*, 27*, 28*, 29*, 700*, 701*, 7041, 80*, 811*, 812*, 813*, 814*, 815*


3. zóna irányítószámai:
264*, 265*, 266*, 267*, 268*, 269*, 304*, 305*, 306*, 307*,  308*, 31*, 50*, 51*, 52*, 53*, 54*, 60*, 61*, 62*, 63*, 64*, 65*

4. zóna irányítószámai: 
30*, 32*, 33*, 66*, 67*, 68*, 69*, 70*, 711*, 712*, 713*, 714*, 715*, 716*, 717*, 7181, 7182, 7183, 7184, 7185, 7186, 7187, 719*, 720*, 721*, 7224, 7225, 7226, 7227, 7228, 7251, 7252, 7341, 7352, 7353, 7354, 7355, 7356, 7361, 81*, 82*, 8300, 8308, 8311, 8312, 8318, 8319, 8321, 8330, 8344, 8345, 8346, 8347, 8348, 8349, 8351, 8352, 841*, 842*, 8430, 8435, 844*, 845*, 846*, 847*, 848*, 849*, 85*, 9532, 9533, 9534, 9535

5. zóna irányítószámai: 
34*, 35*, 36*, 37*, 38*, 39*, 4*, 55*, 56*, 57*, 58*, 59*, 7184, 7253, 7255, 7256, 7257, 7258, 7261, 727*, 728*, 730*, 733*, 7342, 7343, 7344, 7345, 7346, 7347, 7348, 7349, 7351, 7362, 737*, 738*, 739*, 74*, 75*, 76*, 77*, 78*, 79*, 8313, 8314, 8315, 8316, 8341, 8342, 8353, 8354, 8355, 8356, 8357, 8360, 837*, 838*, 839*, 8431, 8432, 8433, 8434, 8438, 8439, 86*, 87*, 88*, 89*, 90*, 91*, 92*, 93*, 94*, 950*, 951*, 952*, 9531, 954*, 955*, 956*, 96*, 97*, 98*, 99*, 9086, 9100

A pontos szállítási költség a termék kosárba helyezésekor kiszámításra kerül és ellenőrizni tudja azt.

 

13. Személyesen is átvehetem a megrendelt bútorokat?

Igen! Igény esetén kizárólag előre meghatározott időpontban lehetőséget biztosítunk a személyes átvételre, melyre telephelyünkön kerül sor. 
Telephelyünk címe: 1239 Budapest, Ócsai út 1-3.

 

14. Módosíthatom a megrendelésemet a rendelés leadását követően?

A rendelés leadása után a megrendelt termékek listája nem módosítható. Lehetősége van azonban elállni a megrendeléstől, és új megrendelést leadni.

 

15. Amennyiben visszaküldöm a terméket, hogyan kapom vissza az árát abban az esetben, ha készpénzben fizettem az átvételkor?

A termék árának visszatérítése a megrendeléskor használt fizetési eszköznek megfelelően történik. Készpénzes fizetés esetén készpénzben, azaz postai utalványon küldjük vissza Önnek a termék árát. Amennyiben átutalással kéri a visszatérítést, kérjük, hogy küldje el igényét ügyfélszolgálati munkatársainknak az ugyfelszolgalat@ujbutorshop.hu e-mail címre, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére.

A pénzügyi teljesítéshez szükséges adatokat se felejtse elküldeni részünkre:

    • Számlatulajdonos neve
    • Számlavezető Bank neve
    • Számlaszám (átutalási szám)

16. Nem azt a bútort kaptam, amit rendeltem. Mi a teendőm?

Kérjük, hogy keresse ügyfélszolgálati munkatársainkat a +36 20 273 8383 telefonszámon vagy az ugyfelszolgalat@ujbutorshop.hu e-mail címen, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére és a lehető leggyorsabban igyekeznek orvosolni a problémát.

 

17. Még sincs szükségem a megrendelt termékre, mit tehetek?

A megrendelés visszaigazolásától követő 14 napon belül emailben vagy telefonon is elállhat a vásárlástól. Az Elállási Nyilatkozat itt található.

Ha további kérdése lenne a megrendelés törlésével / elállással kapcsolatban kérjük, hogy keresse ügyfélszolgálati munkatársainkat a +36 20 273 8383 telefonszámon vagy az ugyfelszolgalat@ujbutorshop.hu e-mail címen, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére.

 

18. Nem tetszik a bútor, mit tehetek?

A megrendelés visszaigazolásától követő 14 napon belül Ön emailben vagy telefonon is elállhat a vásárlástól. Az Elállási Nyilatkozat itt található.

Ha további kérdése lenne a megrendelés törlésével / elállással kapcsolatban kérjük, hogy keresse ügyfélszolgálati munkatársainkat a +36 20 273 8383 telefonszámon vagy az ugyfelszolgalat@ujbutorshop.hu e-mail címen, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére.

 

19. Hogyan törölhetem megrendelésemet? / Hogyan állhatok el a vásárlástól?

A megrendelés visszaigazolásától követő 14 napon belül Ön emailben vagy telefonon is elállhat a vásárlástól. Az Elállási Nyilatkozat itt található.

Ha további kérdése lenne a megrendelés törlésével / elállással kapcsolatban kérjük, hogy keresse ügyfélszolgálati munkatársainkat a +36 20 273 8383 telefonszámon vagy az ugyfelszolgalat@ujbutorshop.hu e-mail címen, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére.

 

20. Az elállást nem kell indokolni

Ön a vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti a terméket akkor is, ha az teljesen hibátlan! Ha Önnek egyszerűen csak nem tetszik a megvásárolt termék, úgy Ön jogosult azt visszaküldeni, és a vételárat visszakérni.

 

21. Sérült / hibás a termék, mit tehetek?

Minden igyekezetünk ellenére rajtunk kívül álló okokból is előfordulhatnak sérülések, vagy hibák. Számunkra azonban fontos az Ön elégedettsége, ezért kollégáink mindent meg fognak tenni annak érdekében, hogy a lehető leghamarabb megtaláljuk az Önnek is megfelelő megoldást!  Sérült vagy hibás termék esetén forduljon bizalommal ügyfélszolgálati kollégáinkhoz a +36 20 273 8383 telefonszámon vagy az ugyfelszolgalat@ujbutorshop.hu e-mail címen.  Amennyiben e-mailben jelzi a problémát, kérjük, hogy mellékelje a sérülésről/hibáról készült fotót is számunkra.

 

22. Már kifizettem a terméket banki átutalással / bankkártyával, de meggondoltam magam. Hogyan állhatok el a vásárlástól?

A megrendelés visszaigazolásától követő 14 napon belül Ön emailben vagy telefonon is elállhat a vásárlástól. Az Elállási Nyilatkozat itt található.

A termék árának visszatérítése a megrendeléskor használt fizetési eszköznek megfelelően történik. 

Ha további kérdése lenne a megrendelés törlésével / elállással kapcsolatban kérjük, hogy keresse ügyfélszolgálati munkatársainkat a +36 20 273 8383 telefonszámon vagy az ugyfelszolgalat@ujbutorshop.hu e-mail címen, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére.

 

23. Hogyan küldhetem vissza a terméket?

Kérjük, hogy keresse ügyfélszolgálati munkatársainkat a visszaszállítás időpontjának egyeztetése céljából a +36 20 273 8383 telefonszámon vagy az ugyfelszolgalat@ujbutorshop.hu e-mail címen, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére.